Logo

Tender No : PPPP/PHV/I/T01/2024
Status : 0 DAYS 00:00:00
Tender Title : CADANGAN KERJA TANAH FASA 1 SERTA KERJA-KERJA YANG BERSANGKUTAN DENGANNYA DI BATU MAUNG DISTRIBUTION AND LOGISTIC HUB, MUKIM 12, DAERAH BARAT DAYA, BERSEBELAHAN LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA BAYAN LEPAS, PULAU PINANG
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG
PTJ : PREMIER HORIZON VENTURE SDN BHD
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : KERJA
Bidang : CE36,G6,CE36,G7,CE36
Jenis Bidang : CIDB
Gred Kontraktor : G5
SPKK : YES
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 20-09-2024
Closing Date : 10-10-2024 12:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : Tender adalah terbuka kepada semua kontraktor tempatan yang berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang, Sijil Pendaftaran Syarikat WAJIB disertakan dan berdaftar dengan CIDB, memegang Perakuan Pendaftaran CIDB Dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah untuk Gred G5, G6 ATAU G7, Kategori CE, Pengkhususan CE36 untuk menender kerja berikut.
NO. TENDER:  PPPP/PHV/I/T01/2024
CADANGAN KERJA TANAH FASA 1 SERTA KERJA-KERJA YANG BERSANGKUTAN DENGANNYA DI BATU MAUNG DISTRIBUTION AND LOGISTIC HUB, MUKIM 12, DAERAH BARAT DAYA, BERSEBELAHAN LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA BAYAN LEPAS, PULAU PINANG
Kontraktor yang ingin menyertai tender ini perlu kemukakan dokumen-dokumen Perakuan Pendaftaran seperti di atas dalam bentuk PDF melalui email kepada tender@premierhv.com.my sehingga 18 September 2024, jam 10.00 pagi untuk pendaftaran sesi taklimat dan lawatan tapak.
Taklimat Tender akan diadakan pada 19 September 2024 (DIWAJIBKAN), jam 10.00 pagi di Bilik Persidangan, Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu, Bandar Bayan Baru, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang. Seterusnya kontraktor DIWAJIBKAN menghadiri Lawatan Tapak pada hari yang sama.
Pemilik syarikat ATAU wakil dari kalangan Pegawai Teknikal yang sah sahaja dibenarkan untuk hadir taklimat dan lawatan tapak (perlu kemukakan dokumen diatas). Permohonan untuk wakil Syarikat perlu dikemukakan kepada tender@premierhv.com.my sehingga 18 September 2024, jam 10.00 pagi untuk kelulusan. Pemilik Syarikat yang hadir perlu kemukakan Borang 49 yang terkini dan disahkan oleh Setiausaha Syarikat.  
Kontraktor yang layak hendaklah membuat pembayaran Yuran Dokumen RM10.00 (dibayar melalui Sistem Perolehan) dan bayaran dokumen tambahan dengan bayaran RM150.00 (TIDAK DIKEMBALIKAN). Kaedah bayaran adalah melalui kad debit/ kad kredit/ e-wallet/ QR Pay/ pemindahan secara atas talian (Instant Transfer) ke atas nama Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang.
Hanya Kontraktor yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran boleh mengambil Dokumen Tender dalam bentuk Salinan Lembut (softcopy) di Premier Horizon Venture Sdn Bhd, No. 1-2-12 & 1-2-13 Tingkat Mahsuri 2, 1-Sky, 11950 Bayan Lepas, Pulau Pinang bermula 20 September 2024. 
Semua dokumen tender hendaklah dicetak, diisi dengan lengkap dan dikemukakan secara serahan tangan atau pos berdaftar/kurier. Dokumen Tender yang dihantar hendaklah di dalam sampul surat yang berlakri dan ditulis Nombor dan Tajuk Tender. Tender hendaklah dimasukkan di dalam peti tawaran yang disediakan. Dokumen Tender yang dihantar melalui pos hendaklah sampai sebelum Tarikh tutup tender yang telah ditetapkan. Sebarang kelewatan disebabkan masalah pos tidak akan dilayan.
Harga Indikatif Jabatan: RM3,300,000.00
Harga Indikatif Jabatan adalah merupakan suatu anggaran sahaja dan amaun tersebut tidak mengikat Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang atau mana-mana pihak lain juga bagi maksud mengelakkan kekeliruan yang mungkin berbangkit.
Pihak Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang tidak menjamin bahawa syarikat akan dipilih atau boleh menyiapkan kerja dengan berdasarkan Harga Indikatif Jabatan.
Tarikh tutup penerimaan tender ini ialah pada 10 Oktober 2024, jam 12.00 tengah hari di:-
Bahagian Perolehan, Paras 3PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANGBangunan Tun Dr Lim Chong Eu
No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
“Sebarang tawaran yang berbentuk rasuah atau lain-lain dorongan yang boleh mempengaruhi kedudukan petender akan menyebabkan tender tersebut ditolak serta merta”.
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 19 Sep 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: BILIK PERSIDANGAN, BANGUNAN TUN DR LIM CHONG EU, BANDAR BAYAN BARU, DAERAH BARAT DAYA, PULAU PINANG
Tempat Berkumpul: BILIK PERSIDANGAN, BANGUNAN TUN DR LIM CHONG EU, BANDAR BAYAN BARU, DAERAH BARAT DAYA, PULAU PINANG

Contact Persons :
Nama: NUR AIN BINTI AZMI
Emel:
No Telefon: 01116437791
Alamat: Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 20 - Sep - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP