Logo

Tender No : PPPP/B/T5/2024
Status : CLOSED
Tender Title : CADANGAN PELAN KERJA TANAH BAGI PROJEK DATARAN USAHAWAN DI BANDAR CASSIA, BATU KAWAN, SEBERANG PERAI SELATAN, PULAU PINANG
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG
PTJ : BAHAGIAN PENGURUSAN BANGUNAN
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : KERJA
Bidang : CE21,CE36
Jenis Bidang : CIDB
Gred Kontraktor : G6
SPKK : YES
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 10-07-2024
Closing Date : 31-07-2024 12:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : TENDER : PPPP/B/T5/2024
CADANGAN PELAN KERJA TANAH BAGI PROJEK DATARAN USAHAWAN DI BANDAR CASSIA, BATU KAWAN, SEBERANG PERAI SELATAN, PULAU PINANG
Tender adalah terbuka kepada kontraktor tempatan yang berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang, Sijil Pendaftaran Syarikat WAJIB disertakan dan berdaftar dengan CIDB, Memegang Perakuan Pendaftaran DAN Memegang Perakuan Pendaftaran dengan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah untuk Gred G6, Kategori CE, Pengkhususan CE21 dan CE36 untuk menender kerja berikut :-
Kontraktor yang ingin menyertai tender ini perlu kemukakan dokumen-dokumen seperti di atas melalui email kepada wanis@pdc.gov.my sehingga 9 Julai 2024, sebelum jam 10.00 pagi untuk pendaftaran sesi taklimat dan lawatan tapak. Maklumat yang tidak lengkap tidak akan diproses. Sebarang permohonan selepas daripada tarikh tutup tidak akan dilayan.
Taklimat dan Lawatan Tapak akan diadakan pada 9 Julai 2024 (DIWAJIBKAN), jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat Bahagian Pengurusan Bangunan, Paras 1, Bangunan PDC, Bandar Bayan Baru, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang. 
Pemilik syarikat atau wakil dari kalangan Pegawai Teknikal yang sah sahaja dibenarkan (perlu kemukakan sijil kelulusan yang diiktiraf). Permohonan untuk wakil syarikat perlu dikemukakan kepada PDC sekurang - kurangnya tiga (3) hari sebelum hari lawatan tapak untuk kelulusan. Pemilik syarikat yang hadir perlu kemukakan Borang 49 yang terkini dan disahkan oleh Setiausaha Syarikat.
Yuran Dokumen: RM10.00 (dibayar melalui Sistem Perolehan). Mesti kemukakan salinan resit bayaran Sistem Perolehan semasa membeli dokumen tambahan.
Dokumen Tambahan (untuk kontraktor yang menyertai taklimat sahaja): boleh diperolehi mulai 10 Julai 2024, jam 3.00 petang di Bahagian Pengurusan Bangunan, Paras 1, Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang dengan bayaran RM300.00 (TIDAK DIKEMBALIKAN). Kaedah bayaran adalah melalui kad debit / kad kredit / e-wallet / QR Pay / pemindahan secara atas talian (Instant Transfer).
Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan atau pos berdaftar/kurier. Dokumen Tender yang dihantar hendaklah di dalam sampul surat yang berlakri dan ditulis Nombor dan Tajuk Tender. Dokumen Tender hendaklah dimasukkan di dalam peti tawaran yang disediakan. Dokumen Tender yang dihantar melalui pos hendaklah sampai sebelum tarikh tutup yang telah ditetapkan. Sebarang kelewatan disebabkan masalah pos tidak akan dilayan. 
Tarikh tutup penerimaan tender ini ialah pada 31 Julai 2024, jam 12.00 tengah hari di pejabat:-
Bahagian Perolehan, Paras 3PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANGBangunan Tun Dr Lim Chong Eu
No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
“Sebarang tawaran yang berbentuk rasuah atau lain-lain dorongan yang boleh mempengaruhi kedudukan petender akan menyebabkan tender tersebut ditolak serta merta”.
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 09 Jul 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: Bilik Mesyuarat Bahagian Pengurusan Bangunan, Paras 1, Bangunan PDC, Bandar Bayan Baru, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang.
Tempat Berkumpul: Bilik Mesyuarat Bahagian Pengurusan Bangunan, Paras 1, Bangunan PDC, Bandar Bayan Baru, Daerah Barat Daya, Pulau Pinang.

Contact Persons :
Nama: ENCIK SUHAIB
Emel:
No Telefon: 045103571
Alamat: Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 10 - Jul - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP