Logo

Tender No : PPPP/I/T19/2024
Status : CLOSED
Tender Title : CADANGAN PEMBINAAN ‘SERVICE ROAD’ DAN SLAB CROSSING SERTA LAIN – LAIN KERJA YANG BERSANGKUTAN DENGANNYA DI JALAN PERSIARAN CASSIA SELATAN 8, LOT 282, MUKIM 13, BATU KAWAN INDUSTRIAL PARK (BKIP), SEBERANG PERAI SELATAN, PULAU PINANG.
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG
PTJ : BAHAGIAN PENGURUSAN INFRASTRUKTUR
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : KERJA
Bidang : CE01,CE21
Jenis Bidang : CIDB
Gred Kontraktor : G6
SPKK : YES
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 26-07-2024
Closing Date : 20-08-2024 12:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : Tender adalah terbuka kepada semua kontraktor tempatan yang berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang, Sijil Pendaftaran Syarikat WAJIB disertakan, berdaftar dan memegang Perakuan Pendaftaran CIDB DAN Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah untuk Gred G6, Kategori CE, Pengkhususan CE01 dan CE21 untuk menender kerja berikut:
NO. TENDER:  PPPP/I/T19/2024
CADANGAN PEMBINAAN ‘SERVICE ROAD’ DAN SLAB CROSSING SERTA LAIN – LAIN KERJA YANG BERSANGKUTAN DENGANNYA DI JALAN PERSIARAN CASSIA SELATAN 8, LOT 282, MUKIM 13, BATU KAWAN INDUSTRIAL PARK (BKIP), SEBERANG PERAI SELATAN, PULAU PINANG.
Kontraktor yang ingin menyertai tender ini perlu kemukakan :
Perakuan pendaftaran CIDB, Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah untuk Gred G6, Kategori CE, Pengkhususan CE01 dan CE21 (dalam format pdf) melalui email chongchia@pdc.gov.my dan ririn@pdc.gov.my sehingga 22 Julai 2024 jam 12.00 tengahari untuk pendaftaran sesi taklimat.
Maklumat yang tidak lengkap tidak akan diproses. Sebarang permohonan selepas daripada tarikh tutup tidak akan dilayan. Kontraktor yang lulus pendaftaran akan diberi pautan (melalui email syarikat) untuk taklimat tender secara online (DIWAJIBKAN) mulai 22 Julai 2024, jam 12.00 tengah hari. Pautan ini hanya sah sehingga 23 Julai 2024, jam 12.00 tengah hari. Kontraktor perlu mengisi Borang Pengesahan Taklimat Tender melalui pautan tersebut sebelum hadir lawatan tapak.
Lawatan Tapak akan diadakan pada 24 Julai 2024 (DIWAJIBKAN), jam 10.00 pagi di Galeri PDC, Batu Kawan, Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang.
Pemilik syarikat ATAU wakil dari kalangan Pegawai Teknikal yang sah sahaja dibenarkan (perlu kemukakan sijil kelulusan yang diiktiraf). Permohonan untuk wakil syarikat perlu dikemukakan bersama-sama dokumen-dokumen untuk pendaftaran seperti di atas untuk kelulusan.  
Kontraktor yang layak hendaklah membuat pembayaran Yuran Dokumen RM10.00 (dibayar melalui Sistem Perolehan) dan bayaran dokumen tambahan dengan bayaran RM150.00 (TIDAK DIKEMBALIKAN). Kaedah bayaran adalah melalui kad debit / kad kredit/ e-wallet/ QR Pay/ pemindahan atas talian (instant transfer) ke atas nama Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang.
Hanya Kontraktor yang layak dan telah mengemukakan slip bayaran akan menerima pautan muat turun melalui e-mel pada 26 Julai 2024 untuk memuat turun Dokumen Tender daripada urusetia.  
Dokumen Tender boleh dikemukakan secara serahan tangan atau pos berdaftar/kurier. Dokumen Tender yang dihantar hendaklah di dalam sampul surat yang berlakri dan ditulis Nombor dan Tajuk Tender. Tender hendaklah dimasukkan di dalam peti tawaran yang disediakan. Dokumen Tender yang dihantar melalui pos hendaklah sampai sebelum tarikh tutup tender yang telah ditetapkan. Sebarang kelewatan disebabkan masalah pos tidak akan dilayan.  
 Tender yang dihantar hendaklah di dalam sampul surat yang berlakri dan ditulis Nombor dan Tajuk Tender. Tender hendaklah dimasukkan di dalam peti tawaran yang disediakan. 
Tarikh tutup penerimaan tender ini ialah pada 20 Ogos 2024, jam 12.00 tengah hari di:- 
Bahagian Perolehan, Paras 3 
PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG 
Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu 
No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 
11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang 
“Sebarang tawaran yang berbentuk rasuah atau lain-lain dorongan yang boleh mempengaruhi kedudukan petender akan menyebabkan tender tersebut ditolak serta merta”.
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 24 Jul 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: Galeri PDC, Batu Kawan, Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang.
Tempat Berkumpul: Galeri PDC, Batu Kawan, Seberang Perai Selatan, Pulau Pinang.

Contact Persons :
Nama: PUAN RAJESWARY
Emel:
No Telefon: 045103545
Alamat: Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 26 - Jul - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP