Logo

Tender No : MBPP.S.NO.203/2024 (B)
Status : CLOSED
Tender Title : PERKHIDMATAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR SEBANYAK 10,000 HELAI T-SHIRT KE JABATAN PENGURUSAN KORPORAT & KOMUNITI DI TAMAN BANDARAYA (YOUTH PARK),PULAU PINANG SEMPENA PROGRAM CITY WALK 01.01.2025
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG
PTJ : JABATAN PENGURUSAN KORPORAT DAN KOMUNITI
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : BEKALAN
Bidang : 030101 ,030199  
Jenis Bidang : MOF
SPKK : NO
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 07-10-2024
Closing Date : 14-10-2024 11:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : 1.        Sebut harga adalah dipelawa daripada pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) yang dimiliki sepenuhnya oleh rakyat Malaysia dan masih dibenarkan untuk menyertai sebut harga.
2.       Syarikat perlu berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang melalui laman web ep.penang.gov.my untuk menyertai sebut harga. Dokumen sebut harga dijual secara ‘on-line’ melalui laman web tersebut dan perlu dibeli serta dimuat turun (download) melalui akaun Perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
3.       Dokumen meja boleh dilihat di Kaunter Urusetia Tender, Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 17, KOMTAR pada waktu pejabat [9.00 pagi – 4.00 petang].
4.       Dokumen  sebut  harga  yang  telah  dilengkapkan  hendaklah  dimasukkan  ke  dalam  Peti Sebut Harga di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP), Tingkat 3, KOMTAR, Pulau Pinang sebelum  jam 11.00  pagi  pada  tarikh  tutup  yang  berkenaan.  Pertimbangan  tidak  akan  diberi  kepada  sebut harga yang lewat diterima.
5.       Syarikat yang menyertai sebut harga diwajibkan melengkapkan Surat Akuan Pembida.
6.       Salinan sijil pendaftaran daripada Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) hendaklah disertakan bersama dengan dokumen sebut harga.
7.       Majlis tidak terikat untuk menerima sebut harga yang paling terendah harganya atau sebarang sebut harga.
 
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Contact Persons :
Nama: NUR FATIHAH BINTI SOHAIMI
Emel:
No Telefon: 04-2262959
Alamat: Peti Sebut Harga di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP), Tingkat 3, KOMTAR, Pulau Pinang.

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 7 - Oct - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Peti Sebut Harga di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP), Tingkat 3, KOMTAR, Pulau Pinang.
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP