Logo

Tender No : PPPP/I/Q14/2024
Status : CLOSED
Tender Title : PERKHIDMATAN SELENGGARAAN BULANAN SISTEM HAWA DINGIN (COMPREHENSIVE) UNTUK SATU BLOK BANGUNAN 4 TINGKAT IBU PEJABAT PDC, BANDAR BAYAN BARU DAN GALERI PDC DI BATU KAWAN, PULAU PINANG SERTA KERJA-KERJA BERKAITAN.
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG
PTJ : BAHAGIAN PENGURUSAN INFRASTRUKTUR
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : PERKHIDMATAN
Bidang : M01
Jenis Bidang : CIDB
Gred Kontraktor : G2
SPKK : YES
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 24-07-2024
Closing Date : 30-07-2024 12:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : Sebut Harga adalah terbuka kepada kontraktor tempatan yang memenuhi syarat-syarat seperti Perakuan Pendaftaran CIDB dengan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) yang masih sah untuk Gred G2, Kategori ME dan Pengkhususan M01 (Sistem Hawa Dingin) untuk mengemukakan tawaran bagi sebut harga di atas.
Syarikat hendaklah berdaftar di bawah Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang dan Sijil Pendaftaran Syarikat WAJIB disertakan.
Yuran Dokumen: RM10.00 (dibayar melalui Sistem Perolehan). Mesti kemukakan salinan resit bayaran Sistem Perolehan semasa membeli dokumen tambahan.
Dokumen Tambahan: boleh diperolehi mulai 24 Julai 2024 di Bahagian Pengurusan Bangunan, Paras 1, Bangunan Tun Dr. Lim Chong Eu, Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang dengan bayaran RM50.00 (TIDAK DIKEMBALIKAN). Kaedah bayaran melalui kad debit/ kad-kredit/ e-wallet/ QR Pay/ pemindahan atas talian (instant transfer) ke atas nama Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang.
Lawatan Tapak akan diadakan pada 22 Julai 2024 (DIWAJIBKAN), jam 10.00 pagi di Bilik Persidangan, Aras 2, Bangunan Tun Dr. Lim Chong Eu, Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang, Bayan Baru. 
Sebut Harga yang dihantar hendaklah di dalam sampul surat yang berlakri dan ditulis Nombor dan Tajuk Sebut Harga. Sampul tersebut hendaklah dimasukkan di dalam peti tawaran yang disediakan.
Tarikh tutup penerimaan sebut harga ini ialah pada 30 Julai 2024, jam 12.00 tengah hari di:-
Bahagian Perolehan, Paras 3PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANGBangunan Tun Dr Lim Chong EuNo. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
“Sebarang tawaran yang berbentuk rasuah atau lain-lain dorongan yang boleh mempengaruhi kedudukan penyebut harga akan menyebabkan sebut harga tersebut ditolak serta merta”.
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 22 Jul 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: Bilik Persidangan, Aras 2, Bangunan Tun Dr. Lim Chong Eu, Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang, Bayan Baru.
Tempat Berkumpul: Bilik Persidangan, Aras 2, Bangunan Tun Dr. Lim Chong Eu, Perbadanan Pembangunan Pulau Pinang, Bayan Baru.

Contact Persons :
Nama: HAZLAMI
Emel:
No Telefon: 045103574
Alamat: Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 24 - Jul - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Bahagian Perolehan, Paras 3 PERBADANAN PEMBANGUNAN PULAU PINANG Bangunan Tun Dr Lim Chong Eu No. 1, Persiaran Mahsuri, Bandar Bayan Baru 11909 Bayan Lepas, Pulau Pinang
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP