Logo

Tender No : MBPP.S.NO.137/2024 (B)
Status : CLOSED
Tender Title : SEBUT HARGA MEMBEKAL DAN MENGHANTAR LAPAN PULUH (80) UNIT TONG SAMPAH DENGAN KAPASITI 240-LITER UNTUK MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG TAHUN 2024 (Jabatan Perkhidmatan Perbandaran
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG
PTJ : JABATAN PERKHIDMATAN PERBANDARAN
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : BEKALAN
Bidang : 020403 ,020501 ,020599  
Jenis Bidang : MOF
SPKK : NO
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 05-08-2024
Closing Date : 12-08-2024 11:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : 1.       Sebut Harga adalah dipelawa daripada pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam kod bidang berkenaan serta dimiliki sepenuhnya oleh rakyat Malaysia dan masih dibenarkan untuk menyertai Sebut Harga.
2.         Syarikat diwajibkan menghadiri taklimat sebelum membeli Dokumen Sebut Harga. Syarikat yang tidak menghadiri taklimat atau hadir selepas masa pendaftaran tidak layak mengambil bahagian dalam Tender ini. Syarikat diwajibkan membawa bersama Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat daripada Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) pada hari taklimat tersebut.
3.         Syarikat perlu berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang melalui laman web ep.penang.gov.my untuk menyertai sebut harga. Dokumen sebut harga dijual secara on-line melalui laman web tersebut dan perlu dibeli serta dimuat turun (download) melalui akaun Perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
4.         Dokumen meja boleh dilihat di Kaunter Urusetia Tender, Jabatan Khidmat Pengurusan, MBPP, Tingkat 17, KOMTAR pada waktu pejabat (9.00 pagi-4.00 petang).
5.         Dokumen sebut harga yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda, Majlis Bandaraya Pulau Pinang Tingkat 4, KOMTAR, Pulau Pinang sebelum jam 11.00 pagi pada tarikh tutup yang berkenaan. Pertimbangan tidak akan diberi kepada sebut harga yang lewat diterima. 
6.         Syarikat yang menyertai sebut harga diwajibkan melengkapkan Surat Akuan Pembida.
7.         Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat daripada Kementerian Kewangan Malaysia hendaklah disertakan bersama dengan dokumen sebut harga.
8.         Majlis Bandaraya Pulau Pinangtidak terikat untuk menerima sebut harga yang paling terendah harganya atau sebarang sebut harga.
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 05 Aug 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: TAKLIMAT: Isnin, 05Ogos 2024, Jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat, Jabatan Perkhidmatan Perbandaran, Majlis Bandaraya Pulau Pinang, Aras 3, Bangunan IOC, No.23, Jalan Timah, 10150 George Town, Pulau Pin
Tempat Berkumpul: TAKLIMAT: Isnin, 05Ogos 2024, Jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat, Jabatan Perkhidmatan Perbandaran, Majlis Bandaraya Pulau Pinang, Aras 3, Bangunan IOC, No.23, Jalan Timah, 10150 George Town, Pulau Pin

Contact Persons :
Nama: MUHAMMAD SHAFIQ B. ANCHARI
Emel:
No Telefon: 04-2823979
Alamat: Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda, Majlis Bandaraya Pulau Pinang Tingkat 4, KOMTAR, Pulau Pinang

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 5 - Aug - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda, Majlis Bandaraya Pulau Pinang Tingkat 4, KOMTAR, Pulau Pinang
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP