Logo

Tender No : MBPP.S.NO.204/2024 (K)
Status : 0 DAYS 00:00:00
Tender Title : SEBUT HARGA UNTUK MENAIKTARAF SISTEM SALIRAN DAN BAHU JALAN DI LEBUHRAYA BABINGTON MB PULAU PINANG . JK(J)/ST(K)/134/2024
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG
PTJ : JABATAN KEJURUTERAAN
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : KERJA
Bidang : CE21
Jenis Bidang : CIDB
Gred Kontraktor : G2
SPKK : YES
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 23-10-2024
Closing Date : 04-11-2024 11:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : Sebut harga adalah dipelawa daripada kontraktor yang berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan dalam gred yang berkenaan yang dimiliki sepenuhnya oleh rakyat Malaysia dan masih dibenarkan untuk menyertai sebut harga.

2.    Pemilik diwajibkan menghadiri taklimat sebelum membeli dokumen sebut harga.  Pemilik yang tidak menghadiri taklimat atau hadir selepas masa pendaftaran tidak layak mengambil bahagian dalam sebut harga ini. Hanya pegawai-pegawai syarikat yang ditauliahkan seperti dinyatakan dalam Sijil CIDB boleh menghadiri taklimat tersebut.
3.    Syarikat perlu berdaftar dengan Sistem e-Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang melalui laman web ep.penang.gov.my untuk menyertai sebut harga. Dokumen sebut harga dijual secara 'on-line' melalui laman web tersebut dan perlu dibeli serta dimuat turun (download) melalui akaun e-Perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
 
4.    Dokumen meja boleh dilihat di Kaunter Urusetia Tender, Jabatan Khidmat Pengurusan, Tingkat 17, KOMTAR pada waktu pejabat. [9.00 pagi – 4.00 petang].
 
5.    Dokumen sebut harga yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Sebut Harga yang terletak di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang MBPP, Tingkat 3, KOMTAR, Pulau Pinang sebelum jam 11.00 pagi pada tarikh tutup yang berkenaan. Pertimbangan tidak akan diberi kepada sebut harga yang lewat diterima.
 
6.    Syarikat yang menyertai sebut harga diwajibkan melengkapkan Surat Akuan Pembida dan Surat Akuan Oleh Syarikat Yang Mendaftar Dengan Kementerian Kewangan/Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) .
 
7.    Salinan sijil Perakuan Pendaftaran Kontraktor (PPK) dan Sijil Perolehan Kerja Kerajaan (SPKK) daripada Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan (CIDB) hendaklah disertakan bersama dokumen sebut harga.
 
8.    Majlis tidak terikat untuk menerima sebut harga yang paling terendah harganya atau sebarang sebut harga.
 
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 23 Oct 2024
Masa: 11:00 am
Tempat Lawatan: Lebuhraya Babington (Koordinat: 5.417782, 100.314310) (Waktu Pendaftaran mulai 10.30 pagi-11.00 pagi)
Tempat Berkumpul: Lebuhraya Babington (Koordinat: 5.417782, 100.314310) (Waktu Pendaftaran mulai 10.30 pagi-11.00 pagi)

Contact Persons :
Nama: MOHD FADHLY BIN MOHAMAD DAUD
Emel:
No Telefon: 04-2592201
Alamat: Peti Sebut harga yang terletak di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) , Tingkat 3, KOMTAR,Pulau Pinang.

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 10.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 23 - Oct - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Peti Sebut harga yang terletak di Ruang Legar Kaunter Bersepadu Majlis Bandaraya Pulau Pinang (MBPP) , Tingkat 3, KOMTAR,Pulau Pinang.
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP