Tender No |
: |
PKKM/SKD/T/3/2024 |
Status |
: |
0 DAYS 00:00:00
|
Tender Title |
: |
TENDER BAGI PERKHIDMATAN MENYEWA, MENGHANTAR, MEMASANG, MENTAULIAH, MENYELENGGARA DAN MEMBUKA SEMULA PERALATAN KHEMAH SERTA SISTEM PENDINGIN HAWA MUDAH ALIH TERMASUK KERJA-KERJA BERKAITAN SEMPENA FESTIVAL KRAF JOHOR 2024 DI PADANG AKASIA, ANGSANA JOHOR BAHRU MALL PADA 19 HINGGA 30 DISEMBER 2024 |
Ministry |
: |
KEMENTERIAN PELANCONGAN, SENI DAN BUDAYA |
Agency |
: |
PERBADANAN KEMAJUAN KRAFTANGAN MALAYSIA |
PTJ |
: |
PERBADANAN KEMAJUAN KRAFTANGAN MALAYSIA |
Alamat PTJ |
: |
Unit Pentadbiran (perolehan), Seksyen Pentadbiran Dan Kejuruteraan, Bahagian Pengurusan Dan Perkhidmatan, Aras 1, Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia, Kompleks Kraf Kuala Lumpur, Seksyen 63, Jalan Conlay, 50450 Kuala Lumpur |
Procurement Category |
: |
Perkhidmatan Bukan Perunding |
Bidang |
: |
221305 |
Jenis Bidang |
: |
MOF |
Jenis Tender |
: |
Tender Terbuka |
Opening Date |
: |
10-09-2024 |
Closing Date |
: |
01-10-2024 |
Harga Indikatif Jabatan |
: |
RM 1,000,000.00 |
Arahan Penghantaran |
: |
Dokumen Yang Telah Lengkap Hendaklah Dimasukkan Ke Dalam Peti Tender |
Cara Bayaran Dokumen Tender |
: |
Bank Draf/kiriman Wang/wang Pos Atas Nama Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia |
Lawatan Tapak |
: |
Perkara: Taklimat
Tarikh: 10/09/2024
Tempat: BILIK MESYUARAT ARAS 1, ANGSANA JOHOR BAHRU MALL, PUSAT BANDAR TAMPOI, 81200 JOHOR BAHRU, JOHOR
Nota: 10 SEPTEMBER 2024 (SELASA) : PUKUL 10.00 PAGI [KEHADIRAN ADALAH DIWAJIBKAN]
|
Contact Persons |
: |
Nama: ZURINA BINTI HAMZAH
Emel: zurina@kraftangan.gov.my
No Telefon: 0321627459
Alamat: UNIT PENTADBIRAN (PEROLEHAN), SEKSYEN PENTADBIRAN DAN KEJURUTERAAN
|
Catatan Iklan |
: |
Masa Pembelian Dokumen : Ahad - Khamis (8.30 Pagi - 12.45 Tengah Hari Dan 2.00 Petang - 4.30 Petang) |
Deskripsi Perolehan |
: |
1.dokumen Tender Hanya Akan Dikeluarkan Kepada Syarikat Yang Sah Dan Menghadiri Taklimat Dan Lawatan Tapak Sahaja. Syarikat (pemilik Syarikat Yang Dinamakan) Hendaklah Membawa Dokumen-dokumen Asal Dan Salinan Bagi Sijil Akuan Pendaftaran Dengan Kementerian Kewangan (mof) Yang Masih Sah Untuk Semakan.2.dokumen Ini Boleh Dibeli Dengan Menggunakan Bank Draf/kiriman Wang/wang Pos Atas Nama Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia. Semua Syarikat Hendaklah Membawa Cop Syarikat Semasa Sesi Taklimat Dan Pembelian Dokumen. 3.taklimat Dan Lawatan Tapak Adalah Diwajibkan. Hanya Penama Di Dalam Sijil Perakuan Pendaftaran Kementerian Kewangan (mof) Sahaja Yang Boleh Menghadiri Taklimat Dan Lawatan Tapak Tender Dan Tidak Boleh Mewakilkan Pegawai Lain. |
Harga Dokumen Tender |
: |
RM 50.00 |
Jawatan Penerima Bayaran |
: |
Pegawai Kraftangan |
Jenis Iklan |
: |
Tender |
Jenis Penghantaran |
: |
Penghantaran Dokumen Hendaklah Melalui Pos Atau Serahan Tangan |
Lokaliti Iklan |
: |
|
Taraf Kelayakan |
: |
Berdaftar Dengan Mof |
Tarikh Luput Sah Laku |
: |
30/03/2025 |
Tarikh Masa Dokumen Dijual |
: |
10/09/2024 10:00 AM |
Tempat Dokumen Dijual |
: |
Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia Cawangan Johor, Kompleks Kraf Johor, Lot. Ptb 20002, Jalan Cenderasari, Off Jalan Datin Halimah, Larkin, 80350 Johor Bahru, Johor. Tel : 07-235 0433 Faks : 07-235 0432 |
Tempat Tender Diterima |
: |
Perbadanan Kemajuan Kraftangan Malaysia Cawangan Johor, Kompleks Kraf Johor, Lot. Ptb 20002, Jalan Cenderasari, Off Jalan Datin Halimah, Larkin, 80350 Johor Bahru, Johor. Tel : 07-2350433 |
Tempoh Sah Laku |
: |
180 |
Tender Market |
: |
others |