Logo

Tender No : MBPP.T.NO.32/2024(B)
Status : CLOSED
Tender Title : TENDER TAHUNAN MEMBEKAL DAN MENGHANTAR PERALATAN STOR JABATAN PERKHIDMATAN PERBANDARAN TAHUN 2025 MULAI 01 JANUARI 2025 HINGGA 31 DISEMBER 2025 MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG
Ministry : KEMENTERIAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN
Agency : MAJLIS BANDARAYA PULAU PINANG
PTJ : JABATAN PERKHIDMATAN PERBANDARAN
Alamat PTJ : [NO INFO]
Procurement Category : BEKALAN
Bidang : 020402 ,020403 ,020499 ,020804 ,020899 ,060102 ,060199 ,060302 ,060399 ,060401 ,060402 ,060499 ,070102 ,070199 ,080101 ,080199 ,090101 ,090101 ,090102 ,090199 ,090201 ,090299 ,100101 ,100199  
Jenis Bidang : MOF
SPKK : NO
Jenis Tender : TERBUKA
Opening Date : 22-07-2024
Closing Date : 12-08-2024 12:00
Harga Indikatif Jabatan : RM 0.00
Arahan Penghantaran : 1.        Tender adalah dipelawa daripada pembekal yang berdaftar dengan Kementerian Kewangan Malaysia dalam kod bidang berkenaan serta dimiliki sepenuhnya oleh rakyat Malaysia dan masih dibenarkan untuk menyertai tender.
2.         Syarikat diwajibkan menghadiri taklimat sebelum membeli Dokumen Tender. Syarikat yang tidak menghadiri taklimat atau hadir selepas masa pendaftaran tidak layak mengambil bahagian dalam Tender ini. Syarikat diwajibkan membawa bersama Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat daripada Kementerian Kewangan Malaysia (KKM) pada hari taklimat tersebut.
3.         Syarikat perlu berdaftar dengan Sistem Perolehan Kerajaan Negeri Pulau Pinang melalui laman web ep.penang.gov.my untuk menyertai tender. Dokumen tender dijual secara on-line melalui laman web tersebut dan perlu dibeli serta dimuat turun (download) melalui akaun Perolehan masing-masing sebagai pengesahan pembelian.
4.         Dokumen meja boleh dilihat di Kaunter Urusetia Tender, Jabatan Khidmat Pengurusan, MBPP, Tingkat 17, KOMTAR pada waktu pejabat (9.00 pagi-4.00 petang).         
5.         Dokumen tender yang telah dilengkapkan hendaklah dimasukkan ke dalam Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda, Majlis Bandaraya Pulau Pinang Tingkat 4, KOMTAR, Pulau Pinang sebelum jam 12.00 tengah hari pada tarikh tutup yang berkenaan. Pertimbangan tidak akan diberi kepada tender yang lewat diterima. 
6.         Syarikat yang menyertai tender diwajibkan melengkapkan Surat Akuan Pembida.
7.         Salinan Sijil Akuan Pendaftaran Syarikat daripada Kementerian Kewangan Malaysia hendaklah disertakan bersama dengan dokumen tender.
8.         Majlis Bandaraya Pulau Pinang tidak terikat untuk menerima tender yang paling terendah harganya atau sebarang tender.
 
Cara Bayaran Dokumen Tender : [NO INFO]
Lawatan Tapak :
Kehadiran: WAJIB
Tarikh: 22 Jul 2024
Masa: 10:00 am
Tempat Lawatan: Isnin, 22Julai 2024, Jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat, Jabatan Perkhidmatan Perbandaran, Majlis Bandaraya Pulau Pinang, Aras 3, Bangunan IOC, No.23, Jalan Timah, 10150 George Town, Pulau Pinang. (Pe
Tempat Berkumpul: Isnin, 22Julai 2024, Jam 10.00 pagi di Bilik Mesyuarat, Jabatan Perkhidmatan Perbandaran, Majlis Bandaraya Pulau Pinang, Aras 3, Bangunan IOC, No.23, Jalan Timah, 10150 George Town, Pulau Pinang. (Pe

Contact Persons :
Nama: EN.Muhammad Shafiq bin Anchari
Emel:
No Telefon: 0423979
Alamat: Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda MBPP, Tingkat 4, KOMTAR,

Catatan Iklan : [NO INFO]
Deskripsi Perolehan : [NO INFO]
Harga Dokumen Tender : RM 50.00
Jawatan Penerima Bayaran : [NO INFO]
Jenis Iklan : [NO INFO]
Jenis Penghantaran : [NO INFO]
Lokaliti Iklan : Pulau Pinang
Taraf Kelayakan : [NO INFO]
Tarikh Luput Sah Laku : [NO INFO]
Tarikh Masa Dokumen Dijual : 22 - Jul - 2024
Tempat Dokumen Dijual : https://ep.penang.gov.my
Tempat Tender Diterima : Peti Tender yang terletak di Ruang Legar Bilik Minda MBPP, Tingkat 4, KOMTAR,
Tempoh Sah Laku : [NO INFO]
Tender Market : ep-penang

Participate This Tender ?

Let us fund this project

Include Financial Support Letter from our partners into this tender, your company will make a significant difference in the opportunities to secure contracts.

Apply Now

Manage Tender Services

Do you need real people who familiar with

1) ePerolehan
2) Tender Selangor
3) Sennego

We got you cover. Our service can help your business grow faster with our dedicated account manager for your company. Our service include:

1) Uploading document in procurement system
2) Assist on BQ
3) Apply For Funding / Factoring
4) Document preparation for submitting

Be SMEKOM VIP